First the Beatdown, Then the Blowback
S3, E4: Magnum and Higgins help an up-and-coming mixed martial arts fighter who is being pressured by a gang to throw an illegal fight. Also, Kumu is arrested for stealing an artifact from a collector that should be returned to its original resting place.