First They Have to Catch Us, Then They Have to Pass Us
Сезон 1, серия 5: As the lead teams approach the daunting Vuwa Falls rope climb, one team makes a bold move to try and distance themselves from the others, but will it pay off? Mid pack and slower teams endure extreme mud while mountain biking, while others navigate the white-water rapid section of the course. A biking accident threatens the future of one team’s race.