First Time Minding the Shop
S1, E5: Satsuki warns Misaki about a group of stalkers targeting cosplay cafés, but Misaki isn’t worried. On a night when Misaki is closing the café alone, she is caught by the stalkers. It falls to Takumi to rescue her.