T1, E5: Teenager Sheba is excited to finally receive her digital totem, a mark of adulthood that connects every citizen with their ancestors and gives full access to the privileges of society. Thanks to her bickering family, Sheba’s totem ceremony goes horribly wrong, accidentally sending her to the ancestral plane. Sheba discovers an infernal bureaucracy and a festering feud between two sides of her family which must be resolved before Sheba can find her own voice and return to the land of the living.