First Vacation
S1, E3: In their New York townhouse, in the bedroom, on the snowy slopes: John and Jane always have fun. And today, they're off to the Italian Dolomites. Will John discover a new hobby? Will Jane make a new friend? Are the two of them starting to really care about each other? John and Jane, it's time for your FIRST VACATION! Remember, another failure will make the boss very unhappy.