Fish and Bird
시즌 4, 에피소드 6: Ray finds himself in a holding pattern waiting to see if Belikov will be released from prison and struggling with the prospect of putting a pimp back out on the street. Art dealer, Sonia Kovitsky, invites him to a breast cancer benefit where he encounters some former clients and becomes further entrenched in her operation. As Teresa spirals into a postpartum depression, Bunchy relies on Abby to care for Maria leading up to the baptism. Meanwhile, Mickey goes to great lengths to convince the DA that he was the sole architect behind the Minassian massacre.