시즌 1, 에피소드 5: Captain Man and Kid Danger use Schowz' Fish-Talker helmet to help a lost fish find his way home. While stuck in a restaurant bathroom, Ray, Henry, Charlotte, Jasper, and Schwoz reminisce about past adventures.