Fit Check: Confessions of an Ukay Queen
Сезон 1, серия 4: Romance blossoms between Melanie and Chris as he tries to prove his sincerity toward her. Having gone through similar childhood experiences, they become two kindred spirits who find refuge in each other. Meanwhile, Melanie readily forgives Stella, unaware of the latter's connivance with Georgina. She soon falls for Stella's wicked scheme that costs her her job in SFX.