Flagg vs. Serhant
S7, E5: Josh Flagg gets the better of “Million Dollar Listing New York” real estate agent Ryan Serhant when Ryan's client makes an offer on Flagg's flip property. When Josh Altman double-ends a deal with his brother, he must come to terms with his lifelong competition with Matt. Heather and Josh meet with a wedding planner who's baffled by their unpreparedness. David and James get a shocking response when they bring their client multiple bids on her Venice property.