Flaming Moe
S22, E11: To impress Mr. Burns, Smithers helps Moe turn his tavern into a gay bar that caters to men who are less than perfect. Meanwhile, a substitute music teacher becomes the passion of Principal Skinner's life. Moe enjoys his new clientele so much he considers running for city council -- without telling anyone he's straight. Meanwhile, Principal Skinner must choose between his career and a free-spirited substitute music teacher.