Flappy's Not Happy / Electric Evening
S1, E3: Flappy's Not Happy: Eubie's new pet bird is not happy so the Higgly kids find a hero to help. Electric Evening: When the power goes out right before the Higgly kids' favorite TV show is on, they must call a hero to come help.