Flash the Wonder Dog
S1, E4: Dale's TV hero, FLASH, the Wonder Dog, is kidnapped by Fat Cat and his henchmen in a plan to destroy the famous dog's reputation. Fat Cat and his minions dress up in Flash costumes and vandalize the city. Dale convinces the other Rangers to find Rash, and in doing so he discovers that Flash is not the hero that he portrays on TV. Fat Cat makes a final attempt to discredit Flash when he goes to the TV studio in a Flash disguise and attacks Conrad the Cockatoo, Rash's sidekick. With the Rangers' help, the real Rash overcomes his fears and saves the bird and clears his name.