Flavortown
S13, E15: Jeff finally gets a job at a pizza place where he meets Guy Fieri. Jeff and Guy become best friends and Guy goes as far to offer Jeff his empire when he retires. Stan discovers that there is something supernatural about Guy and must make a hard decision when he learns Guy’s darkest secret. Meanwhile Roger and Klaus become car valets.