Wild Kratts Flight of the Draco
S1, E4: While on a mission to discover the secret of the Draco lizard's gliding abilities, Martin and Chris uncover an evil plot by fashion designer, Donita Donata. She has been capturing these amazing creatures with a plan to make them part of her new Fall collection. It's the Wild Kratts team to the rescue! Science Concept: Gliding, Gravity.