Flight Risk
Сезон 2, серия 4: Murtaugh and Riggs respond to a robbery that took place 20,000 feet in the air. The investigation turns into an ongoing hunt for an unreliable father, with his daughter being their main witness. Meanwhile, Murtaugh faces hostility from his own daughter, Riana, as he tries to connect with her.