Flight Risk
S3, E1: In the third season premiere, when a father and his two young children go missing, the squad has to work quickly to find them, while uncovering a slew of terrible family secrets along the way. Meanwhile, Raydor does her best to trust Rusty as he begins to take suspicious trips out on his own. Recurring guest star KATHE MAZUR appears as Deputy District Attorney (DDA) Andrea Hobbs, the no-nonsense prosecutor.