Flight
S12, E15: When it is discovered that a teenage girl is suffering from Post Traumatic Stress Disorder due to sexual abuse, all leads point to billionaire Jordan Kress (Guest Star Colm Feore). As Detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) continue to investigate, Kress involves his lawyer, Dwight Stanitch (Guest Star Robert Klein), who throws the whole case awry.