Flipped Out/The Wormhole Has Turned
S1, E6: B.O.B. discovers a secret switch that Monger tells him not to touch...will it get rewired before B.O.B. flips it? Dr. C claims that he’s made a teleportation machine, but instead he’s made a short wormhole and tries to pass it off as the real thing.