S1, E3: The Congo rainforest is home to one of the world’s most elusive species, the African forest elephant. Everything about them—their bodies, their behaviors, their families—is adapted to life in the rainforest. But surviving here means more than just adapting. These elephants have shaped the forest around them to their needs and, in doing so, have created a habitat unlike any other on Earth.