Fluorescent Adolescent
S1, E4: Mafuyu decides to join the band. In order to compose a song to go along with what Mafuyu sang for him, Ritsuka dives back into playing guitar nonstop. Haruki is at work one day when his friend Koji asks if he and his band would like to play a live show.