Fly Away Friends / Bedtime Story
S1, E4: Squirt feels left out when his two winged siblings, Shimmer and Dragon, have high-flying fun that a little spider can’t join in. The Spider kids turn the tables on Miss Spider and Holley, using the wishing web to help their parents get their bedtime routine under control.