Fly Away
S2, E6: Looking for back-up and hoping to execute their plan, Ryan and Max contact the FBI. But Weston has other ideas, leading to a standoff between good and evil. Meanwhile, Joe's new relationship escalates into uncharted territory, and Luke finds himself in a troubling situation.