Сезон 1, серия 4: Fly's homesick and feels like she doesn't fit in. Calling home, she accidentally runs up a huge bill on Anna's mobile. To pay it off without Anna finding out, she secretly starts work at a carwash. Hiding from Deb, Fly breaks the carwash machinery and ends up deeper in debt. She's about to quit when the rest of the team come to her rescue.