Flying Scotsman
시즌 1, 에피소드 5: America's favorite Grizzlies welcome a Highland Games strongman, an Alaska Trooper, and a Southwest aircraft handler to Bear Mountain to compete for fame or humiliation, and Bart makes sure the humans aren't the only mammals who end up in the water.