Foam Finger
S2, E4: When Dalia decides that her dad's fiancée is her new best friend, Kimantha (recurring guest star ABBIE COBB), Kaitlyn (recurring guest star KATELYN PACITTO) and Kenzie (recurring guest star KARA PACITTO) are lost without their leader and turn to Tessa and Lisafor guidance. As Dalia struggles with her emotions over her dad's new marriage, she turns to Evan (recurring guest star SAM LERNER –Rizzoli & Isles) for support, and it's up to Tessa to help Dalia return to her old self. Meanwhile, George and Dallas get intimate,but it's not really what George envisions.