Foamy the Freakadog / Office Visit / Ode to Leonard Nimoy / Emergency Broadcast System
S1, E5: A rabid dog-like creature becomes Freak's new sidekick; Lord Bravery fights bureaucracy over his name; Fan Boy rhapsodizes over his quest for Spock's autograph; Freak teaches Norwegian.