Follow the White Rabbit
Сезон 3, серия 6: Mad Hatter sets his eyes on his next victims, forcing Gordon to make some tough decisions. Meanwhile, the relationship between Penguin and Nygma evolves. And a familiar face comes back into Nygma’s life.