S2, E5: Bob’s family persuades him to buy a food truck and compete with the ones stealing his customers right outside the restaurant. When the Belchers bring their food truck to the “Lolla-Pa-Foods-A-Festival,” the Belcher kids’ mischief causes the foodies and other truck owners to riot against them.