Fool for Love
S5, E6: Jane attempts to reconcile with Owen while they work together representing a professor who’s been arrested for smuggling drugs. Kim goes up against Grayson’s ex-fiancé Vanessa in a case where Kim represents a woman fighting for rights to a very successful video game she created with her recently deceased boyfriend. Stacy invites a handful of her exes to a “donor party” where she tries to assess who might be the best sperm donor.