Bull Fool Me Twice
S3, E6: Bull and the TAC team help one of their own when Marissa's restaurateur husband, Greg (David Furr), is charged with involuntary manslaughter after one of his employees dies in a kitchen fire allegedly caused by negligence. During voire dire, Bull and Benny aim to select jurors who will believe the fire was an accident and not a pattern of irresponsible management.