Fools
Сезон 3, серия 12: The 118 responds to a viral stunt gone haywire, a disaster at a couple’s fishing trip and an epic first date fail. Meanwhile, Athena investigates a woman who doesn’t remember being shot in the head and Eddie is forced to have a difficult conversation with Christopher.