For a Loaf of Bread
S1, E7: Grandfather and Heidi go to the village to get supplies for the cold season. Heidi realises that Grandmother's favourite thing is fresh bread. But the old woman can't afford to buy some every day so Heidi promises Grandmother to bring some back.