For Better or Worse
Сезон 3, серия 15: The SUR crew comes together for Scheana’s wedding day, but Scheana melts down as the day of her dreams spirals into a nightmare. James confronts Kristen over her continued obsession with Tom Sandoval. Jax, Tom Sandoval and Tom Schwartz debate the merits of marriage.