For Black Eyes Only
S8, E13: In Part 2 of “The Tearjerker Saga,” a “James Bond” parody, Stan and his wife, Sexpun Tocome’s honeymoon is brutally interrupted when Black Villain (guest voice Kevin Michael Richardson) fatally shoots Sexpun. Determined to get his revenge, Stan teams up with former nemesis The Tearjerker to track down Black Villain and put a stop to his evil plan to melt the arctic glaciers.