For Good
T3, E12: Someone tries to kill Morgan Edge and he barely survives. He accuses Lena of being behind the attempt and vows to destroy her. When Lena fears her hatred for Morgan will take her to the Luthor dark side, Kara steps in to help her friend. Meanwhile, after Sam realizes she’s losing time, she confides in Alex who decides to run some medical tests to see if she can find out what’s going on with her new friend.