For Joe
Сезон 2, серия 2: After the tragic subway killings, Ryan's obsession with the case becomes stronger than ever. Soon, mysterious phone calls bring him face-to-face with what may be his biggest threat yet. Meanwhile, revelations surrounding Joe's new life are brought to the surface.