For the Rain to Gather
S1, E6: When KD returns with new clues, Pernell's call girl Tessie agrees to go undercover to follow the trail. Pernell enlists the church to stage a prayer vigil for PJ, interrupting Jocelyn's plans.April bonds with Alicia and gets wind of a potentially explosive secret. Pernell realizes Crystal may have crossed the line while trying to help him. And Bobo risks losing his dignity - and his son's respect.