For Those About to Rock
S2, E4: Jared is ordered to serve as a small claims court judge for an outstanding contempt of court citation. When he makes a regrettable ruling that disturbs the local rock-'n'-roll community, he once again finds himself going head to head against his father (Beau Bridges) in the courtroom. Infeld defends his spiritual advisor and life coach (Thomas F. Wilson), who was recently exposed as a fraud.