For Tonight You're Only Here to Know
S5, E9: At the first Ravens basketball game of the season, Haley, Brooke, Peyton, Lindsey (recurring guest star MICHAELA McMANUS) and Mia (recurring guest star, musician KATE VOEGELE) find themselves locked in the Tree Hill High library.