For Whom the Skell Rolls
S2, E2: The jury reaches a verdict in the murder trial of Janice Licalsi (Amy Brenneman, in her final NYPD Blue appearance). Internal Affairs wants answers from Kelly (David Caruso) regarding his involvement in Janice's defense and Detective Medavoy's (Gordon Clapp) ledger. Kelly and Sipowicz (Dennis Franz) investigate a series of robberies targeting drug dealers and also a double murder. And Andy and Sylvia (Sharon Lawrence) renew their relationship over dinner.