시즌 1, 에피소드 6: Viewer Discretion Adult Language - Emeril invites Aarón Sánchez to go with him to visit the previously forbidden country and taste the local Cuban cuisine. Their historic trip has them feasting at a dinner fit for royalty, enjoying a traditional Ajiaco stew made with the freshest vegetables from an urban garden and enjoying one of the finest roasted pigs Emeril has ever tasted.