Foreign Affairs
S5, E3: After an ISIS-related attack against a member of the U.S. Armed Services, the FBI asks for Captain Raydor’s help in finding a terrorist. Raydor and the team join the Bureau in a race against the clock before the suspected terrorist can strike again.