Forensics
Сезон 7, серия 9: New evidence prompts the team to believe that foul play was involved in the 1999 death of a high school debate team champion. The brilliant debater from a low-income background was wrongly thought to have committed suicide after losing his first debate three months into his scholarship-funded schooling at a competitive top private high school.