Forest
S1, E1: In a covert Romanian facility, Erik Heller evades security to rescue baby Hanna. 15 years on, father and daughter live deep in the Polish forest. Erik has trained Hanna to be an incredible killer and hunter. Yet, keen to grow beyond the boundaries of her isolated world, she begins to venture away from home. This attracts the attention of CIA agent Marissa Wiegler, who has hunted Hanna since birth.