Forever Young
Сезон 3, серия 3: Charly decides to rethink motherhood, to Nicolas' bafflement. Diego prepares for an important casting while Rocío proposes to open their relationship. Fernanda and Iñaki are together as a couple again, with a less active sex life, but a more mature relationship. During a reunion party for friends, Charly receives the most unexpected news.