Forever
시즌 4, 에피소드 21: Torch photographer Brendan Nash (Steven Grayhm) sets up a secret, simulated high school environment and kidnaps fellow seniors--starting with Chloe--to keep the fun of high school going forever. Meanwhile, Lex and Lionel are abducted and tortured by Jason and Genevieve (recurring guest star Jane Seymour), who demand to know where their missing crystal is. However, after she realizes Lana possesses the element, Genevieve decides to permanently end her battle with Lana.