Forever
S2, E22: When young mother Kara has a seizure while bathing her child, it causes the near drowning of her newborn son. Unable to determine the cause of Kara’s seizures, House and the team race to find what's wrong with her while simultaneously trying to bring her infant back to life. When both mother and son develop complications, Kara’s husband must make some very difficult decisions.