Forfeiture
S3, E16: The TAC team works tandem cases when Chunk represents his first legal client, Darius Lambert (Brian Bradley), a young man facing federal counterfeiting charges, and Bull represents Darius' grandfather, Willie Lambert (Ben Vereen), who may lose his business to the FBI for owning the barbershop where the fake goods were sold. (TV-14 L)