Forget It Dex, It’s Stumptown.
S1, E1: Dex Parios - a strong, assertive and sharp-witted army veteran with a complicated love life, gambling debt and a brother to take care of - works as a PI in Portland, Oregon, finding herself at odds with the police and in the firing line of criminals.