Forget Me, Forget Me Not
S1, E6: Jintan decides to try going to school one more time, for Menma's sake. When he arrives, he discovers that Anaru is having some serious issues of her own. Unable to stand by while Anaru suffers, Jintan stands up for her, and both leave class right away.